1. Identificarea părților contractuale

Această politică de garanție și retur este emisă de către:

WOODEN TECHNIC PRODIMPEX SRL,

  • cu sediul social:  B-dul Muncii Nr. 247  Cluj-Napoca.
  • înregistrată la Registrul Comerțului sub nr.  J12/2220/1994 
  • cod unic de identificare fiscală (CUI): RO 6064151
  • denumită în continuare „Furnizor”.

Această politică se aplică clienților (denumiți în continuare „Clientul” sau „Beneficiarul”) care achiziționează produse comercializate de Furnizor, fie prin intermediul magazinului fizic, fie prin comenzi online.

Prin plasarea unei comenzi, Clientul declară că a luat la cunoștință și este de acord cu termenii acestei politici.

1. Termeni generali

Această politică de garanție și retur este valabilă pentru toate produsele comercializate de către WOODEN TECHNIC PRODIMPEX SRL, în conformitate cu legislația aplicabilă din România, inclusiv Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță.

Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a luat la cunoștință și este de acord cu termenii și condițiile acestei politici.


2. Politica de retur

2.1. Retururi cauzate de greșeli din partea clientului

Dacă clientul comandă un produs greșit sau decide să returneze un produs din alte motive personale:

  • Produsul poate fi returnat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, conform OUG nr. 34/2014.
  • Produsul trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat și în aceeași stare în care a fost livrat.

2.1.1. Condiții financiare pentru retur

  • Dacă valoarea produselor returnate este de până la 500 RON, se percepe o taxă de transport retur în valoare de 50 RON.
  • Dacă valoarea produselor returnate depășește 500 RON, se va aplica o taxă de 10% din valoarea produselor stornate.

Notă: Taxele de retur vor fi deduse din suma care urmează să fie rambursată clientului.
Notă: Prețurile menționate mai sus nu includ TVA


2.2. Retururi cauzate de greșeli din partea companiei

Dacă produsele livrate nu corespund comenzii (greșeală de model, cantitate, dimensiuni etc.), WOODEN TECHNIC PRODIMPEX SRL va:

  • Accepta returul produselor fără costuri suplimentare pentru client.
  • Asigura transportul returului și înlocuirea produselor greșite sau, la alegerea clientului, rambursarea integrală a sumei achitate.

3. Politica de garanție

3.1. Durata garanției

Toate produsele comercializate de WOODEN TECHNIC PRODIMPEX SRL beneficiază de o garanție legală de conformitate de 24 de luni de la data achiziției, în conformitate cu Legea nr. 449/2003.

3.2. Condiții de acordare a garanției

Garanția se aplică în următoarele condiții:

  • Produsul prezintă defecte de fabricație sau alte probleme apărute în condiții normale de utilizare.
  • Clientul prezintă documentele justificative (factura fiscală  și sau certificatul de garanție).

3.3. Excluderi din garanție

Garanția nu acoperă:

  • Deteriorările cauzate de utilizarea necorespunzătoare, manipularea greșită sau accidente.
  • Uzura normală a produselor.
  • Modificările sau reparațiile efectuate de persoane neautorizate.


3.4. Soluționarea reclamațiilor în perioada de garanție

În cazul în care un produs este declarat neconform:

  • Clientul trebuie să notifice defectul în scris sau personal în termen de 2 zile lucrătoare de la data achiziției sau, după caz, de la data primirii produsului. Notificarea poate fi realizată fie prin e-mail, fie prin prezentarea personală în magazin, cu produsul și documentele aferente (factura și sau certificatul de garanție).
  • Compania se obligă să soluționeze reclamația în termen de 15 zile lucrătoare, fie prin înlocuirea produsului, fie prin repararea acestuia, fie prin rambursarea sumei achitate, în funcție de caz.

4.  Procedura de returnare a produselor

  1. Solicitarea returului
    Clientul trebuie să trimită o cerere scrisă de retur la adresa de e-mail a companiei sau să se prezinte personal în magazinul de unde a fost achiziționat, specificând:

    • Numele și datele de contact;
    • Numărul comenzii/facturii;
    • Motivele returului.

  1. Ambalarea produselor
    Produsele trebuie returnate în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și documentele primite la livrare.
  2. Expedierea sau predarea personală a produselor
    Clientul va expedia produsele către adresa specificată de companie sau le va aduce personal în magazin. În cazul greșelilor companiei, costurile de transport vor fi suportate de WOODEN TECHNIC PRODIMPEX SRL.

5. Contact

Pentru orice întrebări legate de politica de garanție și retur, ne puteți contacta:

  1. Contact Accesorii
  2. Telefon: 0264 417 073
  3. E-mail: accesorii@woodentechnic.ro
  4. Contact Materiale lemnoase
  5. Telefon: 0264 417 073
  6. E-mail: accesorii@woodentechnic.ro